Kar bomo pojedli danes, bo vplivalo na jutrišnje počutje.

Kar bomo pojedli danes, bo vplivalo na jutrišnje počutje.

16.12.2014

Si predstavljate praznične mize brez purana, svinjine, potice ali slastnih, pravkar pečenih piškotov? Seveda ne. Ne dovolite, da najlepši čas v letu postane obdobje skušnjav in tegob.

Ko jemo, se želodec napolni, nivo glukoze v krvi se spremeni. Hormon, ki sproža apetit se umiri. S tem občutkom sitosti bi se moral končati vsak obrok. Ljudje ga pogosto zanemarimo, toliko bolj, ko je pred nami nekaj zelo slastnega. S preveliko količino hrane pridobivamo kilograme in preobremenjujemo naš prebavni sistem, čemur sledijo napihnjenost, bolečine v trebuhu, zaprtost, driska in vetrovi. Z uživanjem energijsko prebogate in na splošno nezdrave hrane vplivamo tako na telo kot na naše počutje. Prebavne težave, ki nastajajo pri prenajedanju povzročijo nejevoljo in slabo razpoloženje. Neprijetnosti, povezane s prazničnim obiljem, lahko preprečimo z zmernostjo in zdravim razumom.

Preprečimo, kar se preprečiti da.

1. Pred obrokom dobro dene kozarček vina, saj dokazano pospeši izločanje prebavnih encimov.
2. Med obrokom ni priporočljivo pijte vode, ker ta redči kislino.
3. Če jemo meso in jajca, se izognimo belemu kruhu in belemu rižu.
4. Praznično potico si privoščimo za jutranji obrok.
5. Izognimo se kalorijskim bombam. Mednje spadajo različni nadevi, ki vpijajo maščobo, slaščice, polne sladkorja, masla in bele moke.
6. Predelana hrana, ki je bogata s soljo je povezana s povzročanjem visokega pritiska in drugih zdravstvenih težav.
7. Vino ali pivo? Vino ima nekaj manj kalorij kot pivo, a če z njim pretiravamo, bo trpelo tudi počutje. Kozarček bo več kot dovolj.

Pomembno je, da se takoj po praznikih vrnemo nazaj k običajni prehrani in redni telesni vadbi. Še bolje je, če se odločimo za lažjo hrano, ter veliko vode in nesladkanega čaja. Naj bodo prazniki srečni dnevi, čas za sprostitev in veselje.

Pa ste vedeli kaj je potrebno pojesti, da smo veseli?

Veselje in dobro počutje nam prinašajo špinača, sončnična semena, rdeča pesa, čokolada, beluši, rumenjak, govedina, arašidi, bučke in banane. Posezite po zdravi in veseli hrani.

Dober tek.

 

 
 
 

 
 
 

 

  

 
 
 
ZAPRI

Spletna stran za pravilno delovanje in z namenom zagotavljanja kakovosti storitve in izboljšanje vaše uporabniške izkušnje uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov. Več informacij in pravilnik o piškotkih.