Dostava in vračila

dostava

Naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje v roku 2 delovnih dni od oddaje naročila. V primeru plačila po predračunu so izdelki odposlani šele po plačilu predračuna. Naročila, oddana med delavniki do 14. ure navadno odpošljemo še isti dan, ostala naročila pa naslednji delovni dan (velja za artikle, ki so na zalogi). Dobavni rok za artikle na zalogi je 1-4 delovnih dni.

Vse dostave naročenih izdelkov izvajamo preko Pošte Slovenije ali GLS Slovenija.

Ob potrditvi nakupa lahko navedete tudi poljubni naslov za dostavo (npr. dostava na delovno mesto, na babičin naslov…). V primeru, da vas ob prihodu dostavljalca (navadno dopoldne) ni, lahko pošiljko dvignete na najbližji enoti pošte (o tem poste prejeli pisno obvestilo) oziroma se boste o načinu dostave dogovorili z dostavljalcem (v primerih, ko bo dostava opravljena preko GLS Slovenija).

Cenik dostave:

Vaša soudeležba pri poštnini in embalaži znaša 3,90 € do zneska nakupa 47 €. Nad zneskom 47 € je poštnina brezplačna.

Vračila

V primeru, če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov) ali v primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostnim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora potrošnik v osmih dneh od datuma prejema izdelka o tem obvestiti podjetje Sanofarm d.o.o. preko telefonske številke 05 6632 408 ali prek elektronske pošte info@sanofarm.si. Podjetje bo primer v čim krajšem času obravnaval in vas o tem obvestil. Kontakt s podjetjem je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije. Potrošnik prodajalcu natančno opiše napako in mu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Potrošnik, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek izdelka z napako.

Potrošnik, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali  izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek izdelka z napako.