Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji uporabe

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SANOFARM (v nadaljevanju: »splošni pogoji«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: »ZVPot-1«), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: »ZVOP-2«) ter drugo relevantno področno zakonodajo.

S spletno trgovino SANOFARM upravlja podjetje SANOFARM proizvodnja in trgovina s fitoterapevtskimi izdelki, medicinskimi pripomočki ter storitve d.o.o., Industrijska cesta 6r, 6310 Izola, matična številka: 1864521000, davčna številka: SI30366607, e-poštni naslov: info@sanofarm.si, telefonska številka: +386 5 6632 440.

1. Splošni pogoji poslovanja

1.1. Splošna pravila poslovanja družbe SANOFARM proizvodnja in trgovina s fitoterapevtskimi izdelki, medicinskimi pripomočki ter storitve d.o.o. (v nadaljevanju: »podjetje Sanofarm«) so sestavni del vseh pogodb med podjetjem Sanofarm kot ponudnikom oz. prodajalcem in kupci izdelkov (v nadaljevanju tudi: »stranka« in »uporabnik«) v zvezi z nakupom izdelka preko spletne trgovine podjetja Sanofarm.

1.2 Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravnoposlovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med podjetjem Sanofarm in stranko.

1.3. Opredelitev pojmov:
Stranka je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno poslovnem razmerju , ne glede na njeno pravno ali statusno obliko.
Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve podjetja Sanofarm za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga podjetje Sanofarm ponudi stranki.
Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med podjetjem Sanofarm in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga podjetje Sanofarm pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi. Splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.
Predmet pogodbe je lahko blago iz prodajne ponudbe podjetja Sanofarm.
Osebni podatki so podatki, kot so opredeljeni s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

2. Uporaba splošnih pogojev poslovanja

2.1. Splošni pogoji predstavljajo sestavni del pogodb, sklenjenih med stranko in podjetjem Sanofarm. S podpisom pogodbe ali z drugačnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino splošnih pogojev in potrjuje, da je v celoti seznanjena z vsebino splošnih pogojev.

2.2. Seznanitev s splošnimi pogoji poslovanja je možna tudi na poslovnem naslovu podjetja Sanofarm.

2.3. Kot podpis pogodbe se šteje oddaja veljavnega naročila v spletni trgovini podjetja Sanofarm.

2.4. Splošni pogoji zavezujejo potrošnika le, če je bil na njihov obstoj izrecno opozorjen pred sklenitvijo pogodbe, predračuna, predpogodbe ali ponudbe.

2.5. V primeru kakršnekoli kršitve teh splošnih pogojev si podjetje Sanofarm pridržuje pravico uporabiti vsa pravna sredstva za odpravo kršitev.

3. Varstvo osebnih podatkov

3.1. Podjetje Sanofarm obdeluje osebne podatke obiskovalcev spletne strani https://sanofarm.si/ z uporabo piškotkov, pri čemer pridobiva podatke kupcev spletne trgovine, podatke registriranih uporabnikov ter podatke komentatorjev na spletni strani.

3.2. Vrste osebnih podatkov, namene njihove obdelave ter zakonske podlage za obdelavo ureja dokument Politika zasebnosti. Stranke se lahko seznanijo s Politiko zasebnosti na spletni strani podjetja Sanofarm tukaj.

4. Cene

4.1. Cene izdelkov so navedene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).

4.2. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov, povezanih z dostavo izdelkov.

4.3. Cene izdelkov veljajo za spletne nakupe na spletni strani podjetja Sanofarm.

4.4. Cene izdelkov nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spreminjajo brez posebnega predhodnega obvestila. Veljavne cene so tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem prodajalca.

4.5. V primeru znižanja cene blaga podjetje Sanofarm označi prejšnjo ceno in znižano ceno, pri čemer se za prejšnjo ceno šteje najnižja cena blaga, ki jo je podjetje Sanofarm uporabilo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.

4.6. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.

5. Načini plačila

5.1. Podjetje Sanofarm omogoča plačilo za izdelke na sledeče načine:

  • plačilo po povzetju ob dostavi z dostavno službo Pošta Slovenije ali GLS,
  • plačilo po predračunu na bančni račun podjetja Sanofarm,
  • plačilo preko aplikacije PayPal na račun podjetja Sanofarm,
  • plačilo s plačilnimi (bančnimi oziroma kreditnimi) karticami (Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron).

5.2. V primeru plačila po predračunu, mora kupec plačilo opraviti v roku 5 dni od dneva izvedbe naročila, sicer se naročilo avtomatično prekliče.

6. Postopek naročanja

6.1. Naročanje poteka v slovenskem jeziku.

6.2. Uporabnik izbere želeni izdelek s klikom na ikono »V košarico«. Sistem nato izda obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico željenega blaga. Ko sistem zabeleži dodani izdelek v košarici, lahko uporabnik izbere bodisi vrnitev na ponudbo trgovine s klikom na prazno polje ali s klikom na »Nadaljuj z nakupovanjem« bodisi nadaljuje s plačilnim postopkom s klikom na ikono »Na blagajno«.

6.4. Pred zaključkom nakupa je uporabnik naprošen, da posreduje podatke, potrebne za izvedbo naročila, in sicer:
– ime in priimek,
– elektronski naslov,
– telefonska številka,
– naslov za dostavo (ulica, hišna številka, poštna številka, kraj in država).

6.5. Uporabnik lahko izbira med zgoraj navedenimi plačilnimi metodami.

6.6. V primeru, da je uporabnik imetnik kupona oz. promocijske kode podjetja Sanofarm, jo lahko uporabi in navede v ustreznem polju pri oddaji naročila.

6.7. Uporabnik naročilo potrdi v spletni košarici na dnu s klikom na gumb »Oddaj naročilo« s tem pa se zaveže k izpolnitvi pogodbe in potrdi, da je zavezan k plačilu ter, da je seznanjen s temi Splošnimi pogoji poslovanja. V primeru, da je naročilo uspešno oddano, sistem izpiše številko naročila.

6.8. Po uspešni oddaji naročila uporabnik prejme na svoj e-poštni naslov potrdilo o prejetju in potrditvi naročila. Fizični izvod podpisane pogodbe oz. potrdila o sklenjeni pogodbi je potrošniku posredovan v pošiljki, skupaj z naročenimi izdelki.

6.9. Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da uporabnik vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

6.10. Po oddanem naročilu ni možna sprememba načina plačila.

6.11. Po oddanem naročilu ni mogoče dodajati izdelkov k obstoječemu naročilu.

6.12. Po oddanem naročilu ni mogoče spreminjati naslova za dostavo.

6.13. Podjetje Sanofarm si pridružuje pravico, da v primeru, ko je v oddanem naročilu izdelek, ki naknadno ni več dobavljiv, v tem delu kupcu prekliče naročilo, ga o tem nemudoma obvesti in mu povrne kupnino za ta izdelek z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. V primeru plačila po povzetju se kupnina avtomatično zmanjša za vrednost izdelka, ki ni več dobavljiv.

7. Znižane cene (popusti)

7.1. Znižane cene (popusti) v spletni trgovini so posebej označene in veljajo za čas objave v spletni trgovini.

7.2. Popusti se obračunajo le na ceno izdelka, ne za stroške dostave.

7.3. Popusti se obračunajo avtomatično v postopku oddaje naročila.

8. Znižane cene (popusti)

8.1. Promocijske kode podjetja Sanofarm omogočajo ugodnosti pri nakupovanju v okviru spletne trgovine.

8.2. Uporabljivost promocijske kode je lahko časovno omejena in določena za vsako promocijsko kodo posebej.

8.3. Uporabnik lahko promocijsko kodo navede s klikom na polje »Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode« in potrdi v polju »Koda kupona« v postopku oddaje naročila.

8.4. Ko je koda uspešno potrjena, se vrednost popusta (v primeru, da promocijska koda omogoča popust) avtomatično odšteje od vrednosti izdelka na katerega se nanaša koda oziroma od vrednosti naročila, če se koda nanaša na celotno naročilo ali pa zniža strošek dostave (v primeru, da se koda nanaša na dostavo).

8.5. V okviru enega naročila je lahko uporabljena zgolj ena promocijska koda.

8.6. Promocijske kode in popusti se ne seštevajo.

9. Dobavni pogoji

9.1. Izdelke, naročene v spletni trgovini podjetja Sanofarm, dostavlja Poštna Slovenije ter dostavna služba GLS.

9.2. Naročila so dostavljena samo znotraj Slovenije, v tujino dostava ni možna.

9.3. Za naročila (znotraj Slovenije) v skupnem znesku pod 47,00 EUR znaša strošek dostave 3,90 EUR. V primeru naročila v skupnem znesku nad 47,00 EUR je dostava za kupca brezplačna.

9.4. Naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje v roku 2 delovnih dni od oddaje naročila. V primeru plačila po predračunu so izdelki odposlani šele po prejetem plačilu. Naročila, oddana med delavniki do 13:30 navadno odpošljemo še isti dan, ostala naročila pa naslednji delovni dan.

9.5. V primeru, da podjetje zaradi logističnih razlogov blaga ne more odpremiti v obljubljenem roku (npr. zaradi povečanega števila naročila v času praznikov, ipd.), kupca o novem dobavnem roku nemudoma obvesti preko posredovanih kontaktnih podatkov. Podjetje Sanofarm ne prevzema nikakršne (odškodninske, idr.) odgovornosti, ki bi nastala zaradi daljšega dobavnega roka.

9.6. Podjetje Sanofarm ne odgovarja za nedobavo blaga v primeru višje sile v skladu z 153. členom Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju: »OZ«).

10. Natančneje o dostavi

10.1. Izdelki se odpremijo na naslov, ki je v naročilu naveden kot »naslov za dostavo«.

10.2. Podjetje Sanofarm paket odda Pošti Slovenije ali dostavni službi GLS, skupaj z naslovom, elektronski naslovom in telefonsko številko kupca. Pošta Slovenije ali GLS kupcu na elektronski naslov ali preko SMS sporočila pošlje prvo obvestilo o predvideni dostavi in morebitni višini odkupnine ter možnost spremembe naslova dostave.

10.3. Dostave izdelkov se praviloma vršijo v dopoldanskem času. Naročene izdelke je kupec dolžan prevzeti ob določeni uri in dnevu na naslovu za dostavo.

10.4. V primeru, da kupec v času dostave pošiljke ne more prevzeti, s strani dostavne službe prejme obvestilo o tem, kje je možno prevzeti pošiljko. Paket je možno prevzeti z veljavnim osebnim dokumentov ter obvestilom o prejemu pošiljke oziroma številko pošiljke.

11. Reklamacija poškodovanih pošiljk

11.1. Tveganje za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko slednji blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni kurir, in jo v ta namen določi kupec.

11.2. V primeru, da je paket, v katerem je kupec prejel naročene izdelke, poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri podjetju Sanofarm.

11.3. Kupec sproži postopek reklamacije tako, da o napakah pisno obvesti podjetje Sanofarm na elektronski naslov info@sanofarm.si, skupaj s sliko poškodovanega paketa in /ali naročenih izdelkov in kopijo računa ter pripisom številke spletnega naročila.

12. Odstop od pogodbe

12.1. Potrošnik ima v skladu z ZVPot-1 pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju Sanofarm sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

12.2. Rok iz predhodnega odstavka tega člena prične teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. V primeru, da je dostava naročenih izdelkov, zaradi logistični ali drugih razlogov izvedena z več pošiljkami, rok iz predhodnega odstavka tega člena prične teči naslednji dan po datumu prevzema zadnje pošiljke.

12.3. Pravico do odstopa potrošnik uveljavlja tako, da v roku iz predhodnega odstavka tega člena pisno sporoči na e-naslov podjetja Sanofarm info@sanofarm.si, da odstopa od pogodbe.

12.4. V primeru odstopa od pogodbe je potrošnik dolžan naročene izdelke vrniti na naslov podjetja Sanofarm, in sicer Sanofarm d.o.o., Industrijska cesta 6r, 6310 Izola. Potrošnik mora vračilo izdelkov opraviti najkasneje v 14 dneh po obvestilu podjetju Sanofarm o odstopu od naročila.

12.5. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le-to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora vrniti izdelek v originalni embalaži. Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

12.6. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije stroške vračila blaga. Podjetje Sanofarm pošiljk z odkupnino ne sprejema.

12.7. V primeru odstopa od pogodbe podjetje Sanofarm nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in prejema vrnjenega blaga oz. ko potrošnik predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, vrne vsa prejeta plačila.

12.8. Podjetje Sanofarm vrne prejeta plačila potrošniku na transakcijski račun. Potrošnik mora podjetju Sanofarm skupaj z vračilom blaga posredovati podatek o številki transakcijskega računa kamor lahko podjetje vrne znesek prejetih plačil.

13. Obvezno jamstvo za skladnost blaga

13.1. Prodajalec se zavezuje potrošniku dobaviti blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga, kot jih določa ZVPot-1.

13.2. V kolikor izdelek ne izpolnjuje zahteve za skladnost, je kupec o tem dolžan nemudoma, najkasneje pa v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, pisno obvestiti podjetje Sanofarm na elektronski naslov info@sanofarm.si, pri čemer mora natančno opisati napako in podjetju Sanofarm omogočiti pregled izdelka.

13.3. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, podjetje Sanofarm o tem obvesti kupca v 8 dneh od prejema obvestila kupca iz prejšnje točke.

13.4. V primeru neskladnosti blaga se uporabljajo določbe ZVPot-1, pri čemer je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil podjetje Sanofarm, pod pogoji iz ZVPot-1 ter v sledečem vrstnem redu upravičen, da:

  • zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

13.5. Ne glede vrstni red iz predhodnega odstavka, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

13.6. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

14. Obravnava pritožb

14.1. Podjetje Sanofarm spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Kupec mora pritožbo oddati pisno na elektronski naslov info@sanofarm.si.

14.2. Podjetje Sanofarm v roku 5 delovnih dneh potrdi, da je prejela pritožbo in kupca obvesti o predvidenem trajanju obravnave pritožbe. Podjetje Sanofarm v času trajanja obravnave o tem obvešča kupca.

15. Reševanje sporov in veljavno pravo

15.1. Za razlago splošnih pogojev poslovanja ali pogodb, sklenjenih med kupcem in podjetjem Sanofarm, se uporablja pravo Republike Slovenije.

15.2. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način. V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo možna, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Kopru.

15.3. Podjetje Sanofarm ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

16. Omejitev odgovornosti

16.1. Podjetje Sanofarm si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti izdelkov, vendar pa podjetje Sanofarm dopušča možnosti, da zaradi hitrega spreminjanja lastnosti izdelkov, rokov dobave ali cene ne uspe pravočasno popraviti podatkov v spletni trgovini podjetje Sanofarm. V tem primeru bo podjetje Sanofarm o tem nemudoma obvestila kupca in mu omogočila odstop od naročila.

16.2. Vse fotografije izdelkov v spletni trgovini podjetja Sanofarm je treba razumeti kot simbolične.

16.3. Podjetje Sanofarm si pridružuje pravico, da naročilo zavrne in odstopi od pogodbe v primeru, ko ugotovi, da ga ne more izvesti pod pogoji, navedenimi v pogodbi ali če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom OZ.

16.4. Podjetje Sanofarm si pridružuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del.

16.5. Podjetje Sanofarm ni odgovorna za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja spletna trgovina podjetja Sanofarm (npr. izpad delovanja medmrežja).

17. Izjava glede trditev pri opisih izdelkov

17.1. Vse informacije na spletnih straneh podjetja Sanofarm so informativnega značaja in jih ni mogoče razumeti kot nadomestilo posveta z zdravnikom ali farmacevtom.

17.2. Podjetje Sanofarm ni odgovorno za posledice uporabe izdelkov, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov.

18. Ocene in mnenja

18.1. Z oddajo ocene in mnenja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju Sanofarm dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih komunikacije z javnostjo. Podjetje Sanofarm ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja Sanofarm, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.

18.2. Podjetje Sanofarm se zaveže sprejeti razumne ukrepe za preverjanje, ali so ocene in mnenja izdelkov podali potrošniki, ki so izdelek dejansko uporabili ali kupili.

19. Spremembe splošnih pogojev

19.1. Podjetje Sanofarm ima pravico, da po lastni presoji kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja.

19.2. O spremembi splošnih pogojev poslovanja so uporabniki obveščeni z elektronskim sporočilom na elektronski naslov, v kolikor imajo ustvarjen uporabniški račun na spletni strani podjetja Sanofarm. Poleg tega bo vsaka sprememba splošnih pogojev objavljena na spletni strani podjetja Sanofarm https://sanofarm.si/.

19.3. Vsakokratna sprememba splošnih pogojev začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave na spletni strani podjetja Sanofarm. Ob tem si podjetje Sanofarm pridružuje pravico, da sprememba splošnih pogojev stopijo v veljavo in se začno uporabljati v krajšem roku oz. takoj, če je to nujno zaradi uskladitve s predpisi.

20. Končne določbe

20.1. V primeru, da bi bila katera koli določba splošnih pogojev poslovanja v celoti ali delno neizvršljiva ali neveljavna (nična, nezakonita), se šteje, da to določilo ni sestavni del splošnih pogojev in ne vpliva na veljavnost ali izvršljivost ostalega dela splošnih pogojev. Neveljavno oz. neizvršljivo določilo se nadomesti z določilom, ki se najbližje ujema z namenom neveljavnega (neizvršljivega) določila.

20.2. Ti splošni pogoji družbe so veljavni od 10. 1. 2024 do njihovega preklica oz. do sprejema novih splošnih prodajnih pogojev poslovanja družbe SANOFARM proizvodnja in trgovina s fitoterapevtskimi izdelki, medicinskimi pripomočki ter storitve d.o.o., Industrijska cesta 6r, 6310 Izola, matična številka: 1864521000, davčna številka: SI30366607, e-poštni naslov: info@sanofarm.si, telefonska številka: +386 5 6632 440.